mertinannesii kabizlik icin diyetisyen bana aksam yatmadan bir bardaga 2 adet kayisi kurusu at ve sabah onlari ye uzerine ılık su ic kabizligina iyi gelir demisti birde sabahlari ac karnina ılık su icerisine bal karistirip icersen hem kabizligini hem bulantini alir demişti ben sabahlari cok cok bulandigim için hic yapmadim siz bi deneyin isterseniz