Limonlusu Gamze3307 çatlak oluşumu sizin cildinize göre değişir. 14. Haftamdan itibaren mustelanın çatlak önleyici yağını kullanıyorum 39+2 yim henüz çatlamadım 😊
Misssimsek Gamze3307 14.haftadayim haftaya başlamayı düşünüyorum bende bebe yağı ve vazelin düşünüyorum en çok onları tavsiye ettiler bir de bol şu icmelisin cildini içten de nemlendormek icin
Gamze3307 Limonlusu bende şuan 16 oldum başlamayı düşünüyorum kuru bir cilde sahibim bi araştırayım mustelayı 🤗🤗
Gulbebek Bende 3. Ayda başladı doktor 4. Ayda öneriyor losyon ve yağ kullanımını. Lierac kullanıyorum yağ olaraksa frei öl. Çatladım ama çok değil.
Gamze3307 Gulbebek bende hafifden araştırmaya başladım doğal olarak kullanmak istedim ama bir türlü emin olamadım mecbur bende doktoruma danışacağım artık 🤗
Gulbebek Gamze3307 iki krem öneriyorlar zaten biri lierac öteki de mustela. Hamileler için başka krem yok.
Gulbebek Misssimsek vazelin kesinlikle önermiyorlar içinde petrol madde var diye. Tabi yine siz bilirsiniz bebek yağları da hiçbir işe yaramıyor.
Burcucu haftadayim sinozun kremini kullaniyorum cok az catlama oldu bol su icmek gerek bir de genetik faktorler onemli arkadaslar annelere bi sorun catlak durumunu
Gamze3307 Gulbebek yaa bende o zaman ikisinden birine başlayayım gazelini bende duymuştum petrol içerdiğini
Gulbebek Gamze3307 doktora sorarsanız zaten krem olarak sadece ikisini öneriyor canım mustela bir tık daha iyi alacaksan onu al