Merve7 Merhaba kızlar, Doktoruma hiç sormadım ama hamileyken maden suyu içmenin herhangi bir zararı var mı? Bilen varsa yazabilir mi?
Goncaemrah Merve7 tam tersi faydalı kuzum. Sade maden suyu günde 1 tane için diyorlar. Meyveli olmayacak kesinlikle.
Gulbebek Merve7 ödem sorunu yoksa günde 1 tane sade maden suyunu öneriyor doktor, bacağa giren krampları azaltıyor ayrıca bebek için de faydalı olan mineralleri barındırıyor ama sodyum miktarı yüksek içinde ona biraz dikkat etmek gerekiyor
Serap0733 Merve7 doğal magnezyum hiç zararı yok günlük içiyorm aksine doktorlar gunluk içilmesini öneriyor çok sevmıyorm ama magnezyum eksıklıgın varsa iyi gelir
Deleted5544 bildiğim kadarıyla yok. çok sık olmasada tüketiyorum ben. ama sade olanlarından içilmesi gerekiyor diğerlerinde şeker ve katkı maddesi cokmus, maden suyu yerine geçmiyormus
Cnn123 Maden suyu içmek yararlı canım hatta bebeğe kilo aldırır ama sade olucak meyvelisi yasak 🚫 midende herhangi bi gaz sorunu yoksa içebilirsin
Suna_01 Nenim elimden geldiğince tüketmeye calisiyorum canım çok faydası olduğunu duyuyorum günde bir veya iki şişe içebilirsin 🙂
Cigdemveminik Merve7 günde iki taneye kadar içebilirsn demişti doktorum bnde çok severim hatta içerisindeki mineraller bebeğn kemik gelişimine iyi geliyormş
Sedatadik Merve7 hayır yok aksine faydası var ben içiyorum şu 1haftadır günde 2tane iciyorum mügdem cok yanıyo
zeyata Merve7 merhaba başlığı görünce hemen girdim çünkü ben bildiğiniz maden suyu aşeriyorum gözlerim dönüyor böyle maden suyu diyince günde 2 şişe rahat içiyorum bazen 3 şişeyi bile buluyor hatta doktoruma sorduğumda zararı yok aksine Bebek içinde senin içinde yararlı demişti tabi aşırıya kaçmamak gerekiyor her şeyin fazlası zarar aşırıya kaçmadan günde 2 şişe içebilirsiniz ☺️