Pnrr06 Benim de 6.haftada başladı ve yaklaşık 17-18.haftaya kadar devam etti. 46 kilo ile hamile kalmıştım ve bulantımın olduğu 3 ayda 3 kilo verdim. Dramamine bulantı ilacını kullandım. Bulantımı kesmedi ama azalttı diyebilirim ama aşırı uyku hali yapmıştı bende. Hem hormonlardan dolayı uyumak istiyordum sürekli zaten. Bir de bu ilacı kullanınca neredeyse tüm gün uyuyordum. Hiç korkma, bulantım olduğu aylarda bende hiç bir şey yiyemedim. Ama Allah bebeğini öyle güzel besliyor koruyor ki. Zaten ilk aylar senin yediklerinden değil, senin depolarını kullanıyor bebek. O yüzden için rahat olsun. Şu an 36+4 haftalığız ve 62 kiloyum düşün🥰 Sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz🤲🏼💕🌸