HappyMom canım isterse bir yarım bardak içiyorum abartmadan haftada 1-2. Burada önemli olan günlük alınan kafein miktarı. Kahve tüketen biri değilim, çikolata ve diğer şekerli şeyleri nadir yerim. Kolayı hamile kalmadan önce de haftada- on günde bir belki bir bardak içer içmezdim. Ama Hamileyken canım istiyorsa az da olsa niye içmeyeyim. Sınırı bilip abartmadıkça bir problem olacağını düşünmüyorum.