Bende idrar yolu enfeksiyonu olmuştum 2 hafta önce 1 hafta kullandım ilaçları kasık ağrımda oluyodu benim 1 hafta boyunca ishaldim nerdeyse ama ilaçları kullanmayı bırakınca geçti zaten hamilelikte ishal kabızlık olan şeyler korkman gereken bişi yok bence 😊