Gulbebek bende sizin gibiyim 36 haftalık ama bebek 38 de .kilosu suan 3.100 boyda 49,5 da ama bana normal olmaz demedi doktor acaba doktorun kendine güvenmesine mi bağlı bilemedim bu durumları bende korkuyorum kilosundan dolayı doğuramıcaksam en başta belli olsun diye