Kizlar düşük sonrası adetim düzensizleşti.
Doktora gittim birşey bulmadı.
2 ay sonra ideal kilonda gel dedi. İnofolic combi verdi. 2 ay sonra geldiğinde yumurta takibine başlarız dedi.
Ovulasyon testi denedim. Pozitif gördüğümüzde değerlendiriyoruz olmuyor. (2 aydır)
Yumurtlamamla ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum.
Bende bu ay hayıt tohumu içmeye başlayacağım nasıl yapacağım ve ne zaman içmeye başlayıp bitireceğim?
Aranızda bal,polen, polen, propolis karışımını deneyen var mı?
Havuç yemenin iyi geldiğini okudum.
Yumurtalık için ne yapabilirim.
Yazdıklarımı deneyen var mı?
Teşekkürler 🌸