Kesinlikle çok zararlı sadece hamileler için değilde değil ayrıca.Şeker oranı çok yüksek ve kanserojen olduğunu duyduğumdan beri asla içmiyorum.Doğal maden suyu içiyorum ve çok daha fazla seviyorum.Bebek ve anne içinde çok faydalı.Eğer tansiyon probleminiz yoksa içine ince bir dilim limon atabilirsiniz🍋