busrakaradagg Kızlar ultrasona göre 2 hafta geriden geliyor hamileliğim, doktorum geç döllenme olduğunu söyledi geçen hafta çarşamba günü bebeğide yolk kesesinide gördük kalp atışları için bu hafta çarşambayı bekliyoruz inşallah bir sorun olmaz endişeliyim aynı şeyi yaşayan varmı aramızda?
Goncaemrah busrakaradagg bende yaşadım canım merak etme kalp atışlarını duyarsın. Ben 8. haftada duymuştum.
Ftmnrr Bende 6+5 ken falan gitmiştim bebek yolk kesiesi göründü kalp atısı 8+5 te gittigimde göründü net şekilde
Gul-08 Benim de oğlumda geç döllenme demişti, 6 haftada değil 8de dinlemiştik kalp atışını sonra her şey yolunda gitmişti hatta gelişimi 1 hafta önden gitmeye başlamıştı, şu an 6 yaşında😊
Dilan-acr Bende de aynısı oldu şuan 8 hafta 5 günlük falan olmam lazım ama geç döllenme olduğundan kaynaklı şuan 7+2 yiz dün kalp atışlarımızı duyduk şükür 🤭🥰