Hayretler içinde okudum. En ufak bir rahatsızlık olduğunda bile aklımız çıkarken bile bile(bırakamıyorum demek bana zora gelemiyorum banane keyfimden mi olayım demek) içmek, nasıl yaparsınız bunu. Amansız bir hastalık mı, çaresi yok mu da bırakamıyorsunuz. Bu benim hayatım demek değil, kimseye kızamam demek göz göre göre bir bebeğin hayatını sağlığını tehlikeye atmaktır. Sigaranın insan hayatına ki şuan konuştuğumuz anne karnında bir cenin(onların bile hukuken hakları var) sağlığını etkileyecek davranışlara nasıl göz yumarsınız. İyi o zaman sokakta hiç tanımadığınız bir insan, cocuğa sigara içiriyor. Banane onların hayatı diyip yoluna devam mı edeceksin.