Dorati Haftamdayım beneğim hep alt karın bölgemde sürekli kasıklarımda hissediyorum. Arada bebek kasılmalarıda yasıyorum bebeği aşada olan ve sıkıntı yaşayan varmı
Selhan Dorati aynen 26dayim suan kasıkta bi titreme gibi hissediyorum çalışıyorum akşamları uzanınca midemin sag sol taraflarında yada gobek deligimin solunda atıyo gunduzleri hep kasıkta ama dediniz gibi😊
Nsly Bende aynı şekilde hareketlerini kasıklarımda hissediyorum.27haftalığım bu hafta kontrole gidince soracağım.acaba erken doğum belirtisi olabilirmi?
Esrelf Ben yorulduğum da aykta kaldığımda taa aşağı vuruyor. İmkanınız varsa gün içinde uzanın. Ben uzandığımda bir süre sonra bırakıyor, yanlara vuruyor. Aşağı vurup rahmi açacack diye çok korkuyorum. 24 teyim.
Demir 18 deyim bende ne zaman yukarı çıkacak diye bekliyorum çünkü hep karnımın alt kısmında hareketleri.Ne zaman çıkacağını çok merak ediyorum bende çünkü o kadar aşağıda olunca tedirgin oluyor insan.Biri bizi aydınlatsın normal mi🧐
Esrelf Demir normal normal. 18. Haftada rahim daha göbeğin altında kalıyor. Daha küçük yani😊 ilerleyen haftalarda dönüyor.
Demir Esrelf Benim normal biliyorum da ne zaman yukarı çıkacağını merak etmiştim🙂Arkadaşların ki daha büyük ama onlarda aşağıda hissediyormuş.Tam olarak ne zaman çıkıyor yukarı var mı bilginiz?Kontrolüme daha çok var şimdi bi bunun için doktorumu aramıyım🙈
Esrelf Demir benim 22 den sonra yanlara vurmaya başladı. Erken doğum riskiniz yoksa ve gebeliğiniz normalse korkmayın birşey olmaz Allah ın izniyle. 😊🤗
Sedaakmak Ben 28. Haftamdayım ve bazen sol kaburgam kırılıyomuş gibi hissediyorum benim bebişe tam tersi hep yukarıda sanırım😂😂
ebruligunler Bende bir kaç gündür kendi kendime kuruyorum kafamda neden aşağıda falan diye aile hekimindeki hemşireme sordum bebek şuan çok hareketleri sürekli oynuyor normal dedi 28. Haftadan sonra yukarı çıkacağını söyledi hayırlısı inşallah rabbime emanet meleklerimiz 😘🙏😍
Dorati Erken doğum riski demedi doktor ama 10 gündğr falan bebek kasılması yasıyorum böyle bi köşeye toplanıyo taş gibi oluyo hem bu hemde kasık olayı olumca tefirgin oldum haliyle