İlk doğumum da 38+5 te iken suyum geldi sabaha karşı .eşim umreden gelirken getirmişti meryem ana otunu vardı evde . Yarım kiloluk kavonoza su doldurduk üç defa meryem suresini okuyup üfledi suya içine de otu koyduk onun minik tomurcukları var zaten su da ot açıldıkça rahimde açılma hızlanıyor çok şükür kolay oldu doğumum . Doğumdan bir süre sonra eşim eve gelmişti sudan çıkardı otu . En kötü yanınıza alırsınız arabada durur doğumdan sonra da çıkartılır suda . şuan yine hamileyim yine yapıcam nasip olursa .. hayırlı ve kolay doğumlar inşallah