Kızlar benim 25 haftadan beri sancı ve kasılmalarım vardı şuan 29+4 haftalığız erken doğum riski var ve son günlerde sancı ve kasılmalar o kadar çoğaldı ki acile gidiyorum serum yiyorum dönüyorum salı doktor randevum var doktoruma da sorucam ama acaba böyle olanlar var mı sancı ve kasılmaları sıklaşıp peşine doğum yapan bazıları doğum yaklaştı diyor çok tereddütlerim var