Kubra15 Kızlar özel hastanede Nisan sonu sezeryan olcam. Fotoğraf çekimi yapılcak. İnstagramda bazı fotoğraflara bakıyorum sezeryane eşlerde alınmış çokta güzel fotoğraflar çekilmiş. Benim gittiğim hastane sezeyane eşleri almıyomuş. Muhasebeden öyle bilgi almıştık. Ben o kadar para vericem bu isteğimi gerçekleştirmezler mi. Kiminle konuşmalıyım. Buna izin vericek olan doktor mu hastane yönetimi mi? Sezeryan doguma fotografcıyı alırlar mı bilgisi olan var mı? Şimdiden teşekkürler.
BesteCanerKutluzolu Kubra15 doktorunuza sormanız lazım bazı doktorlar sadece eşinizin girmesine izin verebiliyor normalde sağlık bakanlığı sadece normal doğuma eşlerin girmesine izin veriyor çünkü sezeryanı biz ne kadar doğum gibi düşünsek de ameliyat aslında
Dsa Kubra15 benim doktorumda sezeryana almayı önermedi, çünkü babalar bayılabiliyor diye... Acıbadem alıyor diye biliyorum bende, 15000 ₺ olunca sezeryan zaten sülalenin girmesi lazım 😂 acil sezeryan oldum bende, zaten istesem de giremezdi
Adelimm Kubra15 benımde özel hastane ve sezeryan olacak eş almıyorlar doğuma detaylı knusmadım doktorla gıttıgım de konusacağım tekrar yasak dyorlar steril olması amacyla yasakmış
Kubra15 BesteCanerKutluzolu evet ameliyat ama sonuç olarak önümde bir yükseltici olucak. Eşimde yanıma oturcak bana destek olucak. Karın bölgemi ikimizde görmicez ki. Yani bu konu beni çok geriyo. A sınıfı bi hastane ama bu konuda zayıf.
Demir Benimde deli olduğum bir konu😡En başından beri özel hastanedeyim nasipse doğumumda orada gerçekleşicek fakat öğrendim ki eşler normal doğuma alınıyor ama sezeryana alınmıyormuş😒Yok daha neler..Daha zamanım var nasipse bunun için ne yapmam gerek nasıl bir cadılık yapmam gerek diye düşünüyorum🤣Zaten eşim fotoğrafcı kesinlikle girmesi lazım yani🤨
Kubra15 Demir eğer eşiniz fotoğrafçıysa kesin girmeli 😊 ama siz o durumdayken eşinizin çekim yapabilceğni sanmıyorum.
BesteCanerKutluzolu Kubra15 o kural sizin görüp görmemeniz için değil steril ortam olmasından kaynaklı. Ben de istanbulda A sınıfı bir hastanede doğum yaptım hastane sırf bu nedenden dolayı fotoğrafçı anlaşması bile yapmamıştı ama biz içerdeki hastabakıcıya makine verip çektirdik eğer doktor izin vermezse sizde öyle bir şey yapabilirsiniz
Demir Kubra15 Bizde hiç sanmıyoruz🙈Ama o bahaneyle en azından girebilir.Fotoğrafcıya izin var da neden eşe yok onu anlamadım çok saçma.
Ssss Kubra15 Ne kadar muddetir hiss etmiyosun canim. Bazen bebekler cok fazla uyuyolar. Benimde o haftalarda bir gun hiss etmedigim olmusdu. Doktorum birazda gozle hareket etmese ulturasona gorun demissdi. Sokalt yeyin dinlenin
Kubra15 Demir kesinlikle katılıyorum. Bakıyorum istagramda sezeryan olan çoğu kadının yanında eşide var. İlla deli paralar mı saçmalı insan anlamıyorum.
Demir Kubra15 Ekstra epidural iğne parası bile alıyor benim hastane hepsinde öyle mi bilmiyorum.Daha büyük oda istersem ona da ekstra para, ki öyle olacak çünkü normal odaları küçücük.Bir de ekstra eşimin doğuma girmesine para hiç ödeyemem doğum mu yapıyoruz ticaret mi belli değil😒Siz hangi hastanede doğum yapacaksınız istanbul mu?
Kubra15 Demir Tabi epidural parası ayrı alıyolar 600 tl fark oluyomuş. Evet istanbuldayım bende anadolu yakasındayım. Kozyatağı central hospitale gidiyorum. Senin hangi hastane
Demir Kubra15 Avrupa yakasında medilife hastanesine gidiyorum bende.Eşlerin ameliyata girmesi hakkında birşeyler öğrenirsen özel haklarımız vs. falan bizimlede paylaş.Gerçi kimse ilgilenmedi bu konuyla
Kubra15 BesteCanerKutluzolu onların steril ortamlarını bozucak hiç bi durum yok ki. Herkes önlükle giriyo zaten dogumhaneye. Hem fotografçı hem eşimiz ameliyathaneye uygum giydiriliyolar. Bence ne olursa olsun çok saçma bi kural en önemli anımızda eşlerimiz yanımızda olamicak
Kubra15 Kaderrakbas çok güzel bizim hastanemiz kendi amblemleri olan yenidoğan setinden başka bişey vermiyo 😀
Kubra15 Dsa ya acıbademden bahsediyoruz bencede tüm sülale girse adamların umru değil 😂 zaten şu furkan kayabaşoğlu yokmu acıbademde doktor. Beni o gaza getiriyo ne güzel resimler koyuyo. Sanki dogum yapmak bu kadar kolay hissi veriyo insana. O adam bence aldıgı parayı kurusuna kadar hak ediyo. Bende 4 bin vercem az para degil ama doktorumun yüzünden düşen bin parça sanki anasına sövüyoruz her muaynede 😂
Kubra15 Adelimm şu hastanelerin saçma kurallarından cidden bıktım. Devlette hadi almıyolar anladık adamlar bin bir çeşit insanla ugrasıyo fakiri zengini cahili genci yaşlısı vs. Ama özelde para veriyoruz kardeşim en azından eşler girebilmeli sezeryande olsa. Başımızın yanına koycakları bi tabure orda oturcak eşler elimizi tutcak ne varki.
Adelimm Kubra15 hıc sorma steril ortammış adamlar yanımızda duracak yani sankı bi yeri mi elleyecekler saçmasapan yapack bıse yok ıste mecbur olunca mesela ben merak edıyrm ılk tepkısı ne olacak dıye belkı benden önce cıkaracklar bebeği ılk karsılasmayı merak edıyrm yanı