Happpm valla herşeye atlıyorum ama ben post açınca 3 4 kişiden fazlası yorum yazmıyor. 🙄 bugun benim için önemli bir konud yorum açtım am sağolsunlar 3, kişi yorum yaptı.şimdi kimse yorum yapmak zorunda değil diyenler olacaktır ama bu da tesadüf değil yani kaynana postlarına verilen cevaplar alıyor başını gidiyor.