Ben orayı test etmek icin gittim Allah kahretmesin keske gitmeseydim berbat bi hastane sakın gitme daha 32 haftalık hamileydim alttan bakmak isteyen bir sürü hiçbiri de doktor degil stajyer asla tavsiye etmiyorum bide hic ilgilenmiyolar insan gibi degilde hayvan gibi davranıyorlar azıcık cahil olsaydim 2 hafta yatırıp beni erken dogum yaptiricaklardi imza atarak kendi isteğimle hemen ordan çıktım asla gitmeyin asla