seymari Yarın akşam 4'te spinal sezaryenle kızım Doğa'ya kavuşcam Allah'ın izniyle. Dualarınızı bizden esirgemeyin anneler🤲 Tavsiye ve önerilerinize açığım.🥰
Serihsasya seymari canım allah sağlıkla yavruna kavuşmak nasip etsin inşallah herşey çok güzel geçer :)))
Fatmacelikk seymari bende salı günü sabah sekizde sezeryan olcam çok heyecanlıyım🙈allah sağlıcakla kavuştursun sizi de😍😊
Tutu_ali_vefa Allah yar ve yardımcın olsun inşallah☺️benım de subat 14te sezeryan olacak ınsallah, endişe, korku ve sevımc ıçinde beklıyorum.
Balimm @seymari Rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin kolay no doğum olur inşallah bsy merek ettn kaç haftaliksn acaba
Balimm @seymari ben de yarın 38 haftalık oluyorum ama doktorum 39 haftaliga gün verdi çok geç gbi geliyor bana ondan sordum 😊
seymari Balimm Benim kızımın kordonu dolanık beklemek istemedim doktorum ne zaman istersen alırım gelişimi gayet iyi dedi o yüzden beklemedim bende😊