Ben de kasık bolgemde kucuk nokta nokta kızarıklar oldu egzama tarzı bır sey dedı hamılelıkte olabılıyormus. Doktorum cıldıyeye gonderdı o da 2 ılacı eczade karıstırıp almamı soyledı: 1hafta olmadan gecmıstı. Cıldıyeye hamıle olduğunuzu soyleyıp ılaç kullanabılırsınız