elvann1993 Selam kızlar, lohusa şerbeti duydum ancak hıc ıcmedım tadını bılmıyorum,bu hazır yapılanlardan alıp yapmakta ıstemiyorum,güzel şerbet tarıfı olan var mı evde yapılabılecek mısafırlere ıkra ıcın🤩
sevval55 elvann1993 bence en güzeli gül şerbeti yada kızılcık canım. Lohuse şerbeti denilen şey karanfil ve çubuk tarçınla yapılıyor içine gıda boyası atıyolar tadı çok kötü
Talentedmom elvann1993 aktarda küp şeker şeklinde satılıyor genelde onu tercih ediyorlar ben hiç yapmadım o işleri kayın validem halledecek
SedaSevval10 biliyorum lohusa şekeri diye satılıyor ölçüyü bilmiyorum ne kadar su ne kadar şeker tarçın gibi demek istemiştim tammtarif bilen yok heralde