Arkadaşlar 23.haftamda rahatsizlandim sancim kasik agrım çok vardı doktorda erken dogum dan şüphelendi alttan muane etti bi alettle canım yanmadi ama bebegime bi zarar verir mi çok endiseliyim 😔aranızda hamileliginde bu sekilde muane olan varmi ilk hamileligim bilmiyorum o yüzden korkuyorum