19+3 hamileyim bugün hissetmedim gece çok az hissettim Yani gün boyu hareket eder diye bekliyorum ne zamana kadar böyle düzensiz olacak yada düzensizlik yaşayan var mı? Başta hissetmesem sorun yok ama bir kaç gündür hissedip böyle hissetmeyince insan merak ediyor