Mom46 ikinci trimesterde olman lazım bu dönemde müdahale ediyorlar son trimesterde birşey yapamıyorlar bende 12 haftalikken ağırdan ölecek gibiydim ama tatildeydim ordaki sağlık personeliyle konuştum birşey yapamam doktorunun izin lazım dedi kafasına göre olur diye parol bile vermedi bende kafama göre icmedim çok daha kötü olursan şöyle ambulansla hastaneye götürelim seni dedi ben cektim ağrıyı tuzlu suyla gargara fln yaptim iki üç gun sonra geçti suan ara ara hala agri geliyor 31 haftaligim dogum yapana kadar tekrar ağrımaz insAllah diye dua ediyorum çok zor çok kötü bisey allah yardimcin olsun karanfil varsa onu dişinin ustune koy o iyi geliyor demişlerdi bana insAllah gecer🙏