Selam anneler. 35 haftalık hamileyim doktor bebeğimin boynunda kordon olduğunu ve hareketlerini takip etmem gerektiğini söyledi. 2 -3 saat hareket etmzse mutlaka gel dedi. Normalde çok çok her dakika hareketli bir bebek değildi ama son günlerde biraz azalmıştı sanki ya da ben çalıştığım için çok anlayamıyordum gündüzleri. Bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu? Şimdi her dakika dinlemedeyim acaba hareket etti mi normal mi diye diye kafayı yemem umarım🤔🙄 bilgisi olan var mı?