Ftsfts canım bende yeni doğum yaptım bebeğim 20 günlük ilk hamileligim hep normal istedim ki hep normal gözüküo du 7. Ayda baş aşağı donmüstü çatı muayenesinde bi sıkıntı yoktu 41. Haftada kendi sancim başladı geceden sabaha kadar evde çektim 2 - 3 cm açıklıkla yatisim yapıldı 8-9 saatte suni sancı yedim hastanede en son 9 cm açıklık oldu üstüne alttan kesi atti ama kafası inmedi asagi benim doktor bunu anlamadı kordon kisamis yukarı cekiomus o halimle sezeryana alındım sancim devam ederken epidural oldum bide çok zor geçti şükür şimdi bende iyiyim bebeğimde iyi 🤗 gözünü korkutmak için yazmıyorum inan herkesin aynı olcak die birsey yok ama doktor ole dio sa dinle bence canım benimki anlamadı sıkıntı yasadim umarım hayırlı bi dogum olur sağ salim kucağına alırsın 😇