Nuriiiiii Kesinlikle size katılıyorum. Ebeler size bağırıp moralinizi bozuyor. Teknik bilmeseniz bile yardımcı olacağı yerde sesini kes, bağırma, rahatsız oluyorum vs diyenler var. Sağlık personeliyim devlette. Her devlet hastanesi bir değildir anlıyorum ama ne Sterilizasyonu düzgün ne de muamelesi. Tek gece için 2500-5000 arası niye vereyim diye düşünüyor insan ama travma olarak hatrımızda kalmamalı, anlayışlı, güleryüzle karşılanıp tekniklerle doğum yapmak varken sonrasında tek kişilik temiz odalarda kalmak varken neden devlette iki-üç kişilik odalarda kalayım ki? Belki sütüm olmayacak, kanamam çoğalacak, halsiz olacağım, belki de yanıma düşük yapmış birini verip her iki yatan bayanın da motivasyonunu bozacaklar.. Bunu yaşayan tanıdıklarım da var. Devlette kontrol yaptırmaya gidiyorum arada sırada ne yazık ki ne tansiyon ne kilo ne de şikayetlerimiz takip ediliyor..
Kısacası ömrümüzde belki de ilk defa yaşayacağımız en güzel zamanları, devlet değil de özelde yaşamayı tercih ederim. Hem yanımda kalacak kişi rahat etsin hem de ben bebeğimle doğduğu andan itibaren daha kuvvetli iletişim kurabileyim odada. 😊