35+0 dan merhaba
Bayanlar ben ayağa kalktigim zaman aşağı doğru baskı hissediyorum çok çok fazla hatta öyleki elimle alt karnımı tutuyorum sanki bebis çıkacakmış gibi bir his oluyor.bu 2 gündür vajinamdada batma war
2 doğumum ilkinde böyle bisey olmamıştı bu neden bole oldu doğum yaklaştığının belirtisimi tek Bend e mi war yok sa normal mi bilemedim.