Sznmstf Ödem şişkinliği ne zaman başlıyor anneler ben bu aralar miğde ekşimesi yaşıyorum. Sizde de oldu mu?
Tutku92 Sznmstf 24+5. Benim hamilelik başından beri iyi gidiyor. Kusma falan da hiç yaşamadım. Henüz mide ekşimem başlamadı. Sıkıntım yok yani. Bebek hareketleri olmasa hamile olduğumu anlamam bile. 😍😊
Sznmstf Tutku92 bende çok şükür kusma falan yaşamadım bağzen kramplarım oluyor onun için de magnezyum kullandım sonra geçmeye başlayınca tekrar içmek istemedim
Yel282828 24 haftaligim çok ayakta durursam.sandalyede sarkıtırsam hafif şişmeye başladı.ayaklarim.benim 2.hamileliğim ilkinde aşırı şişmiştim gebelik.zehirlenmesi geçirdim inşallah bunda öyle.bisey olmaz
Hasderluna 24+6dayım, mide yanmalarım oluyor ama henüz ödem yaşamadım. Sizin öyle bir sıkıntınız varsa bol su tüketin ayaklarınızı yukarıda tutmaya çalışın 🙏
Sznmstf Hasderluna bende ayaklarım sarkık olduğu zaman biraz şişmeye başladı sanırım yavaş yavaş şişiyorum su tüketmeye çalışıyorum elimden geldiği kadar