merve6106 primalar hem pahalı hem de içeriği temiz değil diye okumuştum.Bir çok bebekde pişikde yapıyormuş 🤦♀️İnstagramda muhendisinoglu var ona bir gözatmanızı tavsiye ederim🙏 Ben ilk etapta molfix aldım ama eğer pişik olursa ya da sızıntı falan yaparsa hemen pampers pure alıcam. Bez çok kullanıldığı için uygun fiyat olmasıda önemli tabi🙏Aslında bezede bebişlerimizin poposu karar verecek 😍