GuLayakcay Ben duzce devlet hastanesine gidiyorum ama bu ay araştırmaya gideceğim bir öneresi olan varmı siz hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz ?😊
Hatice2481 GuLayakcay Çağsuda Mehmet beye gidiyorum ama doğumu devlette yapaçağım devlette Eda Kocaman’a muayene oluyorum memnununm.
CaglaMira GuLayakcay çağsuda Mehmet beyi şahsen asla önermiyorum çok ilgisiz ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ikinci bebeğim kontrolde doğru düzgün konuşmuyor ağzından laf almak çok zor ayrıca muayenem bitti kızıma döndü sende mi tüp bebeksin dedi çocuk ne olduğunu nerden bilecek son olarak çıkarken telefon numarasını istedim vermedi hastaneden ulaşırsın dedi acil birşey olsa önce hastaneye ulaşman hastane doktora ulaşacak uzun iş ..bugüne kadar gittiğim bütün doktorlar hemen özel numalarını verdiler ki çok önemli bence .Ben Düzce de doktor bulamadığım için Bolu Çağsu arzu hanıma gidiyorum imkanın varsa tavsiye ederim
GuLayakcay Hatice2481 mehmet beye ilk hamileliğini öğrendiğim zaman gitmiştim maddi yönden bana pek uygun değil doktorda pek hoşuma gitmedi açıkçası 😊😊
GuLayakcay Hatice2481 birde devlette randevu bulmak o kadar çok zorki inanın randevu bulamıyorum 🤦♀️
GuLayakcay Ozlemkkk özel olarakmi gidiyorsunuz ben bi kaç kişiden duyduğuma gore çok iyi olduğunu söylüyorlar 😊
Ozlemkkk GuLayakcay evet ozel olarak gidiyorum cok ilgili bende oneri uzerine gittim ucreti 136,50 ama dogum ucretsiz sigorta karsiliyor.
Hatice2481 GuLayakcay sancı anında acilden giriş yapın kesinlikle ilgileniyorlar. Bende randevu bulamadıgım için özele gidiyorum buldukça randevu devletede bakılıyorum acil kapısından giriş yapınca mecbur doğumhaneye yvnlendiriyorlar
GuLayakcay Hatice2481 Tamam canım teşekkür ederim bu önerini dikkate alacağım bu arada siz kaç haftaliksiniz 😊
GuLayakcay Hatice2481 ohh masallah allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım biz daha 9 haftaligiz 😊😊
Ebruozdgn Kızlar bende başlarda çağsu Mehmer fadıla gittim. Ama çok memnun kalamadım , şuan Alper Başbuğa gidiyorum. Gayet memnunum. Ama gündüz bakmıyor. 4 den sonra özel olarak bakıyor ordaki hocalar. Gündüz asistanlar ilgileniyor
GuLayakcay CaglaMira senin adına üzüldüm evet biraz ilgisiz di ilk gitmeme rağmen hoşuma gitmedi sahsen birde devlette eda kocamana sira aldim onu deneyeceğim bakalım 6 şubatta kontrolumuz var eger buda hoşuma gitmezse arastirmaya gideceğim 😊
LoveMom Ben Mehmet beye gittim ilk gebeligimde. Bana 8. Hafta vitamin verdi. Bulantı kusma ishal yaşadım. Daha sonra arkadaşıma sordum. O da folik asit kullanmalısın. Vitamin 12. Haftadan sonra veriliyor dedi. Hemen Ayşe hanıma gittim durumu söyledim. Vitamin kullanmamalisin dedi. Ayrıca Mehmet bey biraz sezeryanci normal doğuma girecek arkadaşımı dahi sezeryan zorladı aldı ameliyat a ama kız normal doğurdu. Bunun dışında cinsiyet tahminleri hemen tutuyor. Olumlu ılımlı konuşan bir doktor. 30.hafta levent beye başladım İlk doğumum da en son cagsuda levent beyde oldu ama şuan muayeneye gittim. Pek ilgilenmedi çok üzüldüm. Şu zaman gel bile demedi. İkinci gebeliğimi yasıyorum ne yapsam bilemiyorum gerçekten doktor yok 😣 cagsu çok pahalli oldu.