04052016mh Mstfaslhn1234 bende eşim çok seçicidir kolay kolay birşeyi beğenmez o yüzden karar verirken çok zorlanırım aldığım güzel çıkmaz, elimizde kalırsa dilinden kurtulamam 😂
Aysse-03 Bende bügün gittim tulumlar aldım 25.30 tl arası zıbın takımları aldım 30 tl cok kaliteli hepsi ve indirime girmiştı ..
duygusm Mstfaslhn1234 E bebek mağazasından alışveriş yaptım. Güzel şeyler var, fiyatları da makul. Ama bedenlerinin biraz küçük olduğunu söylüyorlar, ben henüz o kadarını anlayamıyorum.