Ummugulsum_44 Kızlar youtube da evde uygulanan bio keratinler bir çok video izledim baya etkisi var diplere geçirmeden saça uygulasak kokusundan filan rahatsız olur muyuz bilginiz varmı
Atacanseda Ummugulsum_44 canım bence yaptırma ben bayan kuaförün de çalıştığım için biliyorum hepsinde kimyasal madde var sen rahatsız olmazsın belki ama bebeğine etki eder aman allah korusun tabi senin tercihin gene bends o yüzden işimi bıraktım
Duyguaydin81 Ummugulsum_44 canım hamilelikte önermiyorlar benimde var 2 ay önce kullanmıştım en son çok güzel saçlarım bile dökülmüyordu ama kullanırken içime işliyordu kokusu öksürmekten bi hal oluyordum tabi değiyorduda ama bu çocuk için zararlı zaten üstündede yazıyor hamileler emziren anneler kullanmamalıdır diye
ipekgul Ummugulsum_44 canım ben yazın bahçede yapmıştım hiç kokusunu almadım ama memnunda kalmadım yani pek bi etkisi olmadı
_minik_anne_ Ummugulsum_44 canım gebelikte sıkıntılı çünkü kokusu çok çok ağır aynı ortamda bile bulunma
Ummugulsum_44 Deletedmom327 tamam canım vazgeçtim teşekkür ederim bilgim yoktu bende bilgilenmek için sorayım dedim
sweethome1000 Ummugulsum_44 bikere evde yaptım onu zaten diplere sürülmüyo ama kokusu insanı mahvediyoki hamile değildim ozaman şimdi asla dayanılmaz canm boşunada soluma onu...
sweethome1000 Ummugulsum_44 bu arada bende etkisi 2 ay sürdü evet çok rahattım ama yıkayıp çkıyodumm düzleştirmiş gibiydim ama 2 ay için değmez bnce