Orda huseyin bey vardi bi kac muayenesine gittim cok guzel ilgli bi adamdi orda dogurucaktim ama isten ayrildi digerlerinide cok sevemedim oldujca kucuk yenidogan kuvezi vs yok o yuzden lokman hekimde bi bayan doktor buldum ona gidiyorum 3 aydir memnunum canim