İkili test yapıldıysa 3lü ve 4lü testlerin gereksiz olduğunu söylemişti doktorum . İkili test benimde sınırda çıktı perinatolog %15 risk var dedi . Genetik test önerdi . Onun bile %1 yanılma payı varmış . En sağlıklısı amniyosentezmiş . ben söylediklerinin hiç birini yaptırmak istemedim .