Simge_92 Merhaba biberon alıp kenara koymak istiyorum ama hangi marka alsam karar veremedim alan kullanan varsa yardımcı olabilir misiniz 😊
Tusubasa Simge_92 dr brown's aldim ben bebeklerde gaz problemine bire bir 😍 ablam kullandi yengem kullandi denendi onaylandi 😇 ama internetten bakmayin fiyatlarina ben eczaneden daha hesapliya aldim internette 150 200 filan diyorlar
Nml06 Simge_92 Merhaba, mamajo da iyi bir marka fiyatı da uygun kullanan birçok yakınım var memnunlar 💫
Damlamina Ilk kizimda avent almistik ama kizim tutmamisti chicconun anne memesi olan yan uclusu var o cok guzel dun ondan aldimm
Gulcin2934 Simge_92 avent kullanmadım bilmiyorum ama lansinoh mükemmel akışı emdikçe geliyo anne memesine yakın ve tıkanmaları baya azaltıyor. Yumuşaklığı filan da çok iyi tavsiye ederim
Gulcin2934 Simge_92 birde cam sağlıklı ama hiç önermiyorum kullanışlı olmuyor nuk almıştım bi defa bile kullanmadım