Annesininminigi DenizD Ben 18+0 ama bebeğim 1 hafta önde 19 um yani cinsiyetimiz kız şuan herşey yolunda 🤗
Mineszn DenizD 19+6 bu gün öğrendik cinsiyetimizi kızımız olucak nasipse 10 Ağustos doğum her şeyimiz iyi şükür😊😍
Edirefp DenizD 18+2 nasipse 20 Ağustos hayırlısıyla☺ Cinsiyetimiz önce erkek dendi şuan kız dendi daha kesinleşmedi hayırlısı sağlıklı olsunda bebişlerimiz 🤰🏻🤰🏻👶🏻☺❤❤
1987gokce DenizD 20. Haftadayiz oğluşum olucak Allah nasip ederse 😊 Yaz aylarını zaten çok severdim şimdi iple çekiyorum mis kokuluma kavuşmak için 💙
DenizD Annesininminigi hareketlerini hissediyormusunuz? Bu arada 1 hafta onden gıttıgını doktormu soyledı sıze Benımde kız olucak 19. Hafta
MelikeEvrenolu zekurt tatlım bende 17+3 üm henüz bende hissetmiyorum kızımı🙈 Bebeğin kaç gram bu arada😍
asdfk zekurt benim icimde sanki su dalganıyor gibi tıp tıp ediyor segirme degil değişik bişiler oluyor 😀
zekurt MelikeEvrenolu ay bilmiyorum ki 16 yken gitmiştim doktora 20. Haftada gideceğim birde. Seninki kaç gr büyüklüüü ne🙏🏻
MelikeEvrenolu zekurt beni de doktorum ayda bir çağırıyor ama ben çok pimpirikliyim her hafta gidiyorum ne yapim😢 En son cuma günü gittim 170 gr dı. 16+5 di o zaman
Kubra_dmrr Ben de 18+3 Hamişler inşallah bir oğlum olacak 👶🏼 Çoğu zaman tekmeliyor oğluşum genellikle bisey yediğim ve bazen unutup sağ tarafa yattığım zaman 🤗 bizim de inşallah 19 23 ağustos arası