Hlse bende öyleydim ve her ay adetim gecikirdi test yapardım negatif çıkardı boşu boşuna unutlanmış olurdum ama en son öyle bişey olduki herşeyden umudumu kesmiştim yani kesmekten ziyade kafama takmıyordum olursa olur olmazsa olmaz diyordum en son adetim geçti öylesine yine bi test yaptım çıktı inşAllah sende yaşarsın