Happpm Kızlar ana kucagı yeni doğan icin aldınızmı yada almadıysanız nasıl model düşünüyorsunuz ben alacm çok kararsızım
Saraalp Happpm ben de çok kararsızım 23 günlük oldu bebeğim , bazen hiç durmuyor, fayda edermi, biraz oyalanır mı diye düşünüyorum otomatik sallananlar
810473 Happpm henuz bende almadım ve 38haftalıgm saka gbı 🤷🏻♀️😍 ne alcgm bılmıyrm hangı marka ona da karar vermedım
Happpm Saraalp canım çoğu kişi rahat ediyoruz demişti istersn uygunlarından al denemelik ben öyle yapacm uygun bitsnr alacm bakalım yeni doğduğunda samanlar için
Saraalp Happpm indirimde görmüştüm e bebekte 9 kg a kadar taşıyor olmazsa denemelik alayım tabi tecrübeli anneler varsa yorumları daha faydalı olacaktır
Zynpaltnds Canım biz anakucagindansa ana dizi alıcaz kesinlikle tavsiye ederim cevremde çok kullanan var aşırı rahat taşıması pratik ve 1 yaşına kadar güvenle kullanbilirsiniz diğer ana kucakladı maksimum 3 ay https://m.epttavm.com/item/30287333_vauva-pronto-anadizi-sepet-hamak-besik-park-yatak-ana-kucagi-lila-hediyeli?gclid=Cj0KCQiAmZDxBRDIARIsABnkbYQ6uCuHlhyL85U8fy1T9yFdNVQ16z1CJg8M6Nb-HQgeKN6bNcO2zqMaAu-BEALw_wcB
witharzu Zynpaltnds merhaba, ana dizini aldınız mı acaba ? Memnun musunuz ? Araştırırken gördüm yorumunuzu o yüzden sormak istedim