Poncik77 daha yeni atlattım gribal enfeksiyon, bu yıl influenza, beta epey salgın var, dahiliyeye gitmelisiniz. Hem ilaç yazma hem de çok yönlü kontrol açısından acile de gitseniz dahiliyeye yönlendiriyorlar. Dahiliye gebelik durumuna, tahlillere göre ilaçlı ya da ilaçsız tedavi önerebiliyor. Ben 33.haftadayım, influenza b pozitif çıktı, 38 derece ateşle gitmiştim, kanda da enfeksiyon çıkınca doktor hemen ilaçlı tedaviye başlanması gerektiğini söyledi. Aksef denilen gebelikte de kullanılan bir antibiyotik ve parol yazdı, 5 gün kullandım, kendime geldim. Son trimesterde enfeksiyonda hemen iyileşme sağlanmazsa erken doğum gibi riskler oluyor. Ama tabii sizinki sadece bir soğuk algınlığı da olabilir, en iyisi dediğim gibi bir dahiliye uzmanına görünmeniz.