Syka7 gebelik varsa direk çıkar benimde tek ti ama kan testim yüksekti idrarda koyuydu yani olabilir belki anlamadı yada emin olmak istedi çoğu doktor daha ilk defa bilgi veriyorsa söylemek istemiyor çünkü emin olmayı bekliyor bu sefer hastalar olumsuz etkilenmesin falan diye takılmayın rahat olun siz