Aysaydyal rapor 28. Haftada alınıyor. Şuan gerek yok bende 24. Haftamda uçakla yokculk yaptım. Sadece doktoruma gittim bebeğin suyuna baktı düşük tehliken yok rahimdeki yeri güzel dedi . Öyle yola çıktım. Doktorunuza sorun öyle gidin siZde. Ben yinede ama rapor almışdım . Çünkü o güvenlk kapılardan geçmek zararlı raporumu gösterdim kapıdan geçmedm bayan üstümü aradı sadece. Memleketten dönüşde de tekrar doktora göründüm öyle bindm uçağa