[silindi] Hamilelikte bitki caylari yasak ama zencefil cayinin yararli oldugunu duymustum bende poset sallama olarak almistim canm istiyor icmek istiyorum ama doktorada soramiyorum kafam karisti 12+5 haftalik hamileyim🤔
sonsuzmasalim [silindi] bana doktorum bulantıya karşı iyiyi geldiği için içebilirsin demişti fakat 1 fincandan fazla içme yinede🤗
NisaMomy [silindi] bana doktorum içebilirsin hatta içine pekmez yada bal koy dedi hem yararlıymış ama abartmadan☺️
Sermina [silindi] poset sallamalar karisik bitki oluyor diye biliyorum canim kutunun arkasini her ihtimale karsi bi oku istersen zencefilin kendisini veya tozunu alsan daha iyi aslinda
RuzgarsMommy Hamileliğine bi zararı yoktur zaten poşet sallama olanlar o kadar güçlü değil taze zencefil kanı sulandiriyor o yüzden dikkat etmek gerekiyor canım
[silindi] Sermina almis bulundum ama alirken sormustum sade zencefil dedi kadin ama yinede okiyim oyle iciyim
Saraalp [silindi] bana mide bulantısı için önermişti doktorum ama sınırlı 1 bardak , siz yine de doktorunuza danışın