Toksoplazma ıgm:
referans aralığı : 0 / 0.99
sonucum: 0.35 index
toksoplazma ıgg:
referans aralığı: 0-0.64
Sonucum: 84.00 IU/ml
antirubella ıgm:
referans: 0-0.99
sonucum: 0.360 S/co
rubella ıgg:
referans: 0-9.99
sonuc: 313.10 IU/Ml
e nabızda aynı bu şekilde yaZıyor normal mi sonuçlarım korkuyorum ama bi çok kişi ıgm normal dedi igm normal ise bi sıkıntı yok dedi ama ne bilim