Aynı soruyu doktoruma sordum lierac mi mustela mi? Diye oda bana lierac şuan piyasa da en pahalı olan çatlak kremi ve kendisini kanıtlamış mustela da kötü değil oda iyi bi krem ama lierac in olusan çatlaklari tedavi etme özelliği de var yanlız vücudun kuru ve çatlamaya müsaitsen ne yaparsan yap çatlarsın kremlerle minimum a indirmiş olursun dedi. Bende mustela kullaniyorum bio oilde sipariş ettim ekstra yağ karışımımda var o bitmek uzere bugun internetten arastirirken bi sayfaya denk gedim 5 6 tane yag karisimi vermis her birinin ayri faydalarini yazmis lierac yerine onu kullanin demisti denemekte fayda var yag karisimi olarakta onları alıp kullanacağım insallah