Bottesini Merhaba ilk hamileliğimde lierac kullandım çok memnun kaldım şimdi de kullanıyorum 32.haftaya geldik.çok iyi ürün.sonrasında da kullanılıyor çatlak varsa azaltmak için.ondan da çok memnun kaldım.