Sinemcvk Kızlar 34+3 haftalik gebeyim yaklaşık iki haftadır belimin sol tarafinda bi agrı var kemiğim ağriyor ve artık yürüyemiyorum neredeyse bu yüzden hiç bir şekilde geçmiyor benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan varmı
Polyana65 Aynı sıkıntıyı bende yaşadım hamileyken bizim eski kadınlar babaannem falan belin ince oluşundan ve arabaya binmekten dolayı olduğunu söylediler :) bunun için bol bol uzanın çok ayakta kalmamaya özen gösterin sırt üstü uzanın hep