Yemirimm Kızlar birinci gebeliginde erken açılması olanlar ikincisinde de aynısı mi oluyo benim ilk gebelikte 33 haftada 7 cm açılmam oldu 37 haftada doğdu merak ediyorum ikinci de aynı mı olur
810473 Yemirimm doktorun bu sureclerde ne yaptı pekı kızmıydı neden ole erken gelms her hamılelkte farklı oluyr belkı bu ole olmz
Yemirimm 810473 suyum gelmedigi için bekledik on gün hastanede yattm ilerleme olmayınca eve çıktım normal şekilde hareketlerime dikkat ederek çok fazla yurumeyerek bir ayı geçirdik normal doğum yaptım 7 cm den sonrası suni sancı ile oldu