Merhaba anneler daha önceden 6+2 de bebeğinin kalp atışını duydum. 2. Kontrolde bebegimin kalbinin durdgunu ogrendik kürtaj oldum. 1 sene kadar gecti simdi tekrar hamileyim. 5. Hafta kese göründü doktorumuz 1 hafta sonra tekrar gel dedi. 6.haftada aşağıdan muayene ile kalp atışlarını yavaş bir şekilde duydum. 1 hafta sonra tekrar kontrole gidicem ve çok korkuyorum. Kan sulandırıcı coraspin ve enox iğne, folidoce (folik asit b12), protestan hap kullanıyorum.
Ilk gebeligimde 6+2 de kalbi çok hızlı atıyordu şimdi az ve yavaş duyunca endişelendim. Aynı durumu yaşayan annelerimiz var mi acaba merak ediyorum?