tiniminianne deletedmom2626 soyadımızda ş harfi var içerisinde ş olanlar ile daha uyumlu geldi kulağımıza ama isimden emin olamadık 😊
tiniminianne MrsCakmaktas bu ismide çok severim. Kızım olsaydı Deva ve ya Şifa koyacaktım bende. O yüzden arkadaşım istemiyor
Didi6 tiniminianne Işıl güzel gercekten. Işılay da güzel 🥰 Yeşim - Ayşen - Şirin - Şimal - Işın - Işık