Hanımlar doktorum hergün yarım saat yürüyüş yapmamı istedi. 27 haftalık hamileyim. Hava baya bi soguk yaşadığımız yerde. Yürüyüşe çıkar çıkmaz hemen karnım taş gibi oluyor ve bi ağrı giriyor anlamıyorum. Acaba bebiş soğuktan dolayı toplanıyor mu? Sebebini bilen fikri olan var mı ?